Fuchs Měděný hrníček na Moscow Mule 550 ml
Nerezový hrníček na Moscow Mule s měděnou povrchovou úpravou a objemem 550 ml. Nezbytný k přípravě koktejlu Moscow Mule.
Elegantní nerezový hrníček s vnější měděnou vrstvou, který ocení každý milovník slavného koktejlu Moscow Mule. Hrníček je vyrobený z kvalitní oceli a krásně doplní domácí bar. Protože měď je nepříliš vhodná pro styk s potravinami, je z mědi pouze vnější vrstva.
POUŽITÍ
Používá se k servisu koktejlu Moscow Mule.
DŮLEŽITÉ VLASTNOSTI SKLENICE
- nerezový hrníček odolný proti rozbití
- vnější úprava z mědi
- německý výrobce Fuchs
- objem 550 ml
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hrnky a Tiki poháry |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
Materiál: | nerezová ocel, měď |
Země původu: | Německo |
Výška: | 100 mm |
Průměr: | 86 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Fuchs Gastronomiebedarf GmbH je značka, která se může pyšnit svou výjimečnou kvalitou a pečlivým přístupem ke všem svým produktům. Téměř 84% sortimentu této značky, jejíž produkty nesoucí značku Tom Fox, je vyráběno vlastními silami, což je důkazem závazku k dodržování nejvyšších standardů a zajištění kvality. Společnost klade důraz na to, aby věděla, co přesně nabízí a v jaké kvalitě, a to se odráží ve všech aspektech jejího podnikání.
Není to jen kvalita produktů, která dělá společnost Fuchs výjimečnou, ale také tým lidí, kteří za ní stojí. V podniku Fuchs je fluktuace zaměstnanců minimální, což je důkazem stabilní pracovní síly. Tento tým je složen z dlouholetých profesionálů v gastronomii, kteří zajišťují poradenství a prodej, ale také z mladších zaměstnanců ve správě a logistice. Tým Fuchs je skutečnou oporou celého podniku a jeho strukturovaný přístup umožňuje vysokou úroveň efektivity a minimalizuje třecí síly.
Co se týče dalšího rozvoje sortimentu, Fuchs neustále sleduje mezinárodní trhy a inovace v produktech. Tým složený z vedení podniku, odborných poradců a prodejců pak rozhoduje o tom, zda má nový produkt šanci uspět na jednotlivých trzích. Tato filozofie je přijímána a sdílena celým týmem Fuchs, což posiluje jeho konkurenceschopnost a schopnost reagovat na měnící se potřeby trhu.