Fuchs Lopatka na led děrovaná

Nerezová lopatka na led s perforací, od německé firmy Fuchs.

Dostupnost Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
30.7.2024
Možnosti doručení
Kód: 14028
150 Kč / ks
Fuchs Lopatka na led děrovaná
Fuchs perforovaná lopatka na led
Novinka

Nerezová lopatka holandského výrobce Bar Professional. Díky perforaci naberete pouze led bez rozpuštěné vody. Uzký válcovitý tvar je vhodný k plnění i užších sklenic ledem.

POUŽITÍ

Lopatka je vhodná na kostkový led i ledovou tříšť.

DŮLEŽITÉ VLASTNOSTI

  • je vyrobena z nerezu
  • snadno omyvatelná 
  • odolná oproti plastovým lopatkám
  • vhodná do myčky nádobí
  • válcovitý tvar vhodný k plnění úzkých sklenic
  • perforovaný povrch

Doplňkové parametry

Kategorie: Barmanské potřeby
Hmotnost: 0.15 kg
Materiál: nerezová ocel

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Značka Fuchs Gastronomiebedarf GmbH

Fuchs Gastronomiebedarf GmbH je značka, která se může pyšnit svou výjimečnou kvalitou a pečlivým přístupem ke všem svým produktům. Téměř 84% sortimentu této značky, jejíž produkty nesoucí značku Tom Fox, je vyráběno vlastními silami, což je důkazem závazku k dodržování nejvyšších standardů a zajištění kvality. Společnost klade důraz na to, aby věděla, co přesně nabízí a v jaké kvalitě, a to se odráží ve všech aspektech jejího podnikání.

Není to jen kvalita produktů, která dělá společnost Fuchs výjimečnou, ale také tým lidí, kteří za ní stojí. V podniku Fuchs je fluktuace zaměstnanců minimální, což je důkazem stabilní pracovní síly. Tento tým je složen z dlouholetých profesionálů v gastronomii, kteří zajišťují poradenství a prodej, ale také z mladších zaměstnanců ve správě a logistice. Tým Fuchs je skutečnou oporou celého podniku a jeho strukturovaný přístup umožňuje vysokou úroveň efektivity a minimalizuje třecí síly.

Co se týče dalšího rozvoje sortimentu, Fuchs neustále sleduje mezinárodní trhy a inovace v produktech. Tým složený z vedení podniku, odborných poradců a prodejců pak rozhoduje o tom, zda má nový produkt šanci uspět na jednotlivých trzích. Tato filozofie je přijímána a sdílena celým týmem Fuchs, což posiluje jeho konkurenceschopnost a schopnost reagovat na měnící se potřeby trhu.