Fuchs dvoustěnný kbelík na led s víkem, 4 l
Dvoustěnný plastový kbelík na led s víkem od německé firmy Fuchs.
Dvoustěnný kbelík je vybaven cedníkem, který oddělí rozpuštěnou vodu od ledových kostek. Díky plastovému dvoustěnému provedení udrží led dlouho zmrzlý a je tak důležitým pomocníkem na všech domácích párty.
POUŽITÍ
Stačí jej naplnit ledem a po nabrání potřebného množství uzavřít, tak aby led vydržel co nejdéle. Víko je šroubovací a je tak pevně spojeno s nádobou, navíc vybaveno praktickým uchem, takže je možné jej po naplnění ledem kamkoliv přemístit.
DŮLEŽITÉ VLASTNOSTI
- plastové provedení
- dvojitý plášť pro dlouhou životnos ledu
- až 12hodinová izolace
- snadno omyvatelný
- prostor pro odtátou vodu
- objem 4 litry
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ostatní vybavení na led |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Materiál: | plast |
Objem: | 4 l |
Průměr: | 220 mm |
Výška: | 240 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Fuchs Gastronomiebedarf GmbH je značka, která se může pyšnit svou výjimečnou kvalitou a pečlivým přístupem ke všem svým produktům. Téměř 84% sortimentu této značky, jejíž produkty nesoucí značku Tom Fox, je vyráběno vlastními silami, což je důkazem závazku k dodržování nejvyšších standardů a zajištění kvality. Společnost klade důraz na to, aby věděla, co přesně nabízí a v jaké kvalitě, a to se odráží ve všech aspektech jejího podnikání.
Není to jen kvalita produktů, která dělá společnost Fuchs výjimečnou, ale také tým lidí, kteří za ní stojí. V podniku Fuchs je fluktuace zaměstnanců minimální, což je důkazem stabilní pracovní síly. Tento tým je složen z dlouholetých profesionálů v gastronomii, kteří zajišťují poradenství a prodej, ale také z mladších zaměstnanců ve správě a logistice. Tým Fuchs je skutečnou oporou celého podniku a jeho strukturovaný přístup umožňuje vysokou úroveň efektivity a minimalizuje třecí síly.
Co se týče dalšího rozvoje sortimentu, Fuchs neustále sleduje mezinárodní trhy a inovace v produktech. Tým složený z vedení podniku, odborných poradců a prodejců pak rozhoduje o tom, zda má nový produkt šanci uspět na jednotlivých trzích. Tato filozofie je přijímána a sdílena celým týmem Fuchs, což posiluje jeho konkurenceschopnost a schopnost reagovat na měnící se potřeby trhu.