Fuchs Barmanská lžička s plastovou koncovkou 31 cm

Míchací lžička s plastovou koncovkou pro frapování od Německé firmy Fuchs.

Dostupnost Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
26.4.2024
Možnosti doručení
Kód: 14019
71 Kč / ks
Fuchs Barmanská lžička s plastovou koncovkou 31 cm

Koktejlová lžíce se používá při frapování, míchání v míchací sklenici nebo pro jednoduché promíchání koktejlu.

POUŽITÍ

Používá se pro přípravě Mojita nebo Moscow Mule. V kombinaci s míchací sklenicí se používá při přípravě koktejlu Negroni. Plastový konec je vhodný k frapování sklenic

DŮLEŽITÉ VLASTNOSTI

  • nerezové provedení
  • plastová koncovka vhodná k frapování
  • přizpůsobený tvar lepší technice míchání
  • vhodné do myčky nádobí
  • délka 31 cm

Doplňkové parametry

Kategorie: Barmanské lžičky
Hmotnost: 0.05 kg
Materiál: nerezová ocel, plast
Zakončení: kulaté
Délka: 310 mm
Šířka: 35 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Fuchs Gastronomiebedarf GmbH

Fuchs Gastronomiebedarf GmbH je značka, která se může pyšnit svou výjimečnou kvalitou a pečlivým přístupem ke všem svým produktům. Téměř 84% sortimentu této značky, jejíž produkty nesoucí značku Tom Fox, je vyráběno vlastními silami, což je důkazem závazku k dodržování nejvyšších standardů a zajištění kvality. Společnost klade důraz na to, aby věděla, co přesně nabízí a v jaké kvalitě, a to se odráží ve všech aspektech jejího podnikání.

Není to jen kvalita produktů, která dělá společnost Fuchs výjimečnou, ale také tým lidí, kteří za ní stojí. V podniku Fuchs je fluktuace zaměstnanců minimální, což je důkazem stabilní pracovní síly. Tento tým je složen z dlouholetých profesionálů v gastronomii, kteří zajišťují poradenství a prodej, ale také z mladších zaměstnanců ve správě a logistice. Tým Fuchs je skutečnou oporou celého podniku a jeho strukturovaný přístup umožňuje vysokou úroveň efektivity a minimalizuje třecí síly.

Co se týče dalšího rozvoje sortimentu, Fuchs neustále sleduje mezinárodní trhy a inovace v produktech. Tým složený z vedení podniku, odborných poradců a prodejců pak rozhoduje o tom, zda má nový produkt šanci uspět na jednotlivých trzích. Tato filozofie je přijímána a sdílena celým týmem Fuchs, což posiluje jeho konkurenceschopnost a schopnost reagovat na měnící se potřeby trhu.