Fuchs Barmanská lžička s plastovou koncovkou 31 cm
Míchací lžička s plastovou koncovkou pro frapování od Německé firmy Fuchs.
Koktejlová lžíce se používá při frapování, míchání v míchací sklenici nebo pro jednoduché promíchání koktejlu.
POUŽITÍ
Používá se pro přípravě Mojita nebo Moscow Mule. V kombinaci s míchací sklenicí se používá při přípravě koktejlu Negroni. Plastový konec je vhodný k frapování sklenic
DŮLEŽITÉ VLASTNOSTI
- nerezové provedení
- plastová koncovka vhodná k frapování
- přizpůsobený tvar lepší technice míchání
- vhodné do myčky nádobí
- délka 31 cm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Barmanské lžičky |
---|---|
Hmotnost: | 0.05 kg |
Materiál: | nerezová ocel, plast |
Zakončení: | kulaté |
Délka: | 310 mm |
Šířka: | 35 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Fuchs Gastronomiebedarf GmbH je značka, která se může pyšnit svou výjimečnou kvalitou a pečlivým přístupem ke všem svým produktům. Téměř 84% sortimentu této značky, jejíž produkty nesoucí značku Tom Fox, je vyráběno vlastními silami, což je důkazem závazku k dodržování nejvyšších standardů a zajištění kvality. Společnost klade důraz na to, aby věděla, co přesně nabízí a v jaké kvalitě, a to se odráží ve všech aspektech jejího podnikání.
Není to jen kvalita produktů, která dělá společnost Fuchs výjimečnou, ale také tým lidí, kteří za ní stojí. V podniku Fuchs je fluktuace zaměstnanců minimální, což je důkazem stabilní pracovní síly. Tento tým je složen z dlouholetých profesionálů v gastronomii, kteří zajišťují poradenství a prodej, ale také z mladších zaměstnanců ve správě a logistice. Tým Fuchs je skutečnou oporou celého podniku a jeho strukturovaný přístup umožňuje vysokou úroveň efektivity a minimalizuje třecí síly.
Co se týče dalšího rozvoje sortimentu, Fuchs neustále sleduje mezinárodní trhy a inovace v produktech. Tým složený z vedení podniku, odborných poradců a prodejců pak rozhoduje o tom, zda má nový produkt šanci uspět na jednotlivých trzích. Tato filozofie je přijímána a sdílena celým týmem Fuchs, což posiluje jeho konkurenceschopnost a schopnost reagovat na měnící se potřeby trhu.